Candidatura d'Unitat Popular

Territorial Maresme-Barcelonès Nord

Notícies de Territorial Maresme-Barcelonès Nord

Debatem sobre les relacions amb la resta de partits, el moment polític actual tant en l'àmbit local com nacional; així com dels reptes que se'ns presenten de cara a les municipals del 2023.

Per a implementar la nostra estratègia de confrontació amb l'Estat el municipalisme és un actor clau que hem d'enfortir.

Fem una anàlisi profunda a partir de la nostra experiència d'aquesta legislatura per tal de teixir una estratègia que ens permeti millorar els nostres resultats.

Considerem que és una bona notícia, però estarem alerta.

També demanem transparència i participació en l'elaboració d'aquest estudi.

Us compartim el comunicat sencer publicat a xarxes:

La formació independentista dóna suport a la regidora Maria Ballester i a l’assemblea local d’Arenys de Munt

El 20/01/18 el diari ARA va informar que el Sr. Antoni Llamas, tècnic ajudant amb funcions d’encarregat de Residus del Maresme SL (RESMAR), va ser sancionat amb una “falta greu”, suspès de sou i feina per tres dies, per haver enviat pel whatsapp de la feina una vinyeta que feia referència al “Cas Palau” i a les comissions pagadesper algunes empreses com Ferrovial a canvi d’obra pública a través del patrocini del Palau de la Música.

La CUP reclama que el govern sociovergent de Mataró aclareixi el rebuig de l'alcalde al referèndum d’autodeterminació de Catalunya

El 22 de gener, en una entrevista publicada per l’agència Europa Press, l’alcalde de Mataró, David Bote (PSC) va dir que no col·laborarà amb la celebració d’un referèndum independentista cedint espais municipals perquè “cal complir la llei”.

Davant la contundència de les afirmacions fetes per l’alcalde de Mataró, des de la CUP volem que al Ple Municipal del 2 de febrer el govern municipal sociovergent respongui les preguntes següents:

L’Assemblea d’Electes de Catalunya (AECAT) es presenta al Maresme per garantir el referèndum

Avui, a Mataró, s'ha presentat l'Assemblea d'Electes de Catalunya, de la qual en formen un 45% de diputats, alcaldes i regidors del Maresme. Si l'Estat espanyol bloqueja les nostres institucions i impedeix el Referèndum, els càrrecs electes, com a dipositaris de la legitimitat democràtica, es constituiran en assemblea per garantir el dret d'autodeterminació del nostre poble.